Sleep in

IMG_6612IMG_6606Jeg har endelig fri etter lange dager på jobb hvor lunsjen intas ved skrivebordet, ikke fordi jeg må, men fordi jeg foretrekker å jobbe når jeg først er på jobb. Etter tre år med studier føler jeg meg endelig litt nyttig igjen. Men det betyr ikke at jeg ikke liker å ha fri. Derfor sover jeg litt lenger en planlagt. Spiser frokost i sengen sammen med et par episoder SATC, før jeg prøver å være litt produktiv. I bakgrunnen strår In Flight med Monica Heldal på repeat. Det slår jeg at jeg bør bruke repeate funksjonen litt oftere, for man flyter liksom litt inni sin egen boble da og det er ganske så fint.

 I finally have the day off after long days at work were the lunch is eaten by the desk, not because I have to, but because I prefer working when I’m in the office. After three years as a student I once again feel useful. However, this doesn’t preclude the joy of having the day off. That’s why I sleep a little bit longer than I planned. Eat breakfast in bed while watching a couple of episodes of SATC before I decide to make something out of the day. The entire time the song In Flight of Monica Heldal is playing on repeat. I realise repeat is something I should take advantage of more often as it makes you disappear into your own little bobble and that’s pretty nice. 

About Eveline Rosholt

Eveline Røsholt er utdannet journalist og markedsfører. Etter fire år i London er hun tilbake i Norge for å finne ut hva hun skal gjøre videre med livet sitt. Ellers er hun glad i vin, André Bjerke, menn i dress og Italia. Blogger på treasuresbyeveline.wordpress.com
This entry was posted in Everyday. Bookmark the permalink.

One Response to Sleep in

  1. Synne says:

    Å, så deilig! Man skal ta godt vare på muligheter som denne – en rolig start på dagen er gull verdt!

Leave a Reply

