Blond for real

IMG_1075IMG_1071

Jeg er sikkert ikke alene om å tenke at det å bleike håret hjemme, det var en god idé. Så da gjorde jeg det da, men resultatet ble vel ikke helt heldig. La oss bare si at jeg så ut som den partysvensken. Det var med lettet hjerte jeg satte snute mot frisøren som ga meg time på dagen, og hun klarte virkelig å fikse det hele. Så nå er jeg skikkelig lys blond for første gang i mitt liv (den naturlige hårfargen min er mørk blond). Med to runder med bleiking satte sine spor på håret så i går ble det klipp, og siden jeg ikke hadde klippet meg på en halv evighet så måtte mye av håret av for å få det sunt igjen. Fikk stylet det med saltvannspray for litt beach look, klarer ikke helt å bli enig med meg selv om jeg liker det eller ei. Er sikkert bare en vane sak!

I’m probably not the only one who though bleaching my hair at home was a good idea, so that’s what I did, but the result was not the best, just let me put it like that. When the hairdresser gave me an appointment at the day I called I was one happy girl, and she really managed to fix it. But after bleaching it twice in a couple of days you can say my hair was pretty damaged, therefor I had it cut yesterday and because this was my first cut in a long time they had to cut of quite a lot. Nevertheless, it’s finally health know and has plenty of volume. They styled it with salt spray to give it that beachy look. I can’t decide if I like it or not, but guess I just have to get used to it!

 

About Eveline Rosholt

Eveline Røsholt er utdannet journalist og markedsfører. Etter fire år i London er hun tilbake i Norge for å finne ut hva hun skal gjøre videre med livet sitt. Ellers er hun glad i vin, André Bjerke, menn i dress og Italia. Blogger på treasuresbyeveline.wordpress.com
This entry was posted in Everyday and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Blond for real

  1. julie fus says:

    åh, det ble fint! har lenge hatt skikkelig lyst til å klippe håret litt kortere og bleike det helt lyst, men tør ikke helt. til sommeren kanskje. bra frisøren fiksa deg, jeg hadde aldri turt å gjøre det hjemme. hihi.

Leave a Reply

